טיפים לניקיון מדפי מתכת

יש לכם מחסן? חנות? משרד? טיפים לניקיון מדפי מתכת בצורה יעילה, עמידה ומשתלמת – מי מאיתנו לא עושה שימוש במדפים אלו לצרכים שונים?

חשוב לשמור עליהם נקיים.

יחד עם זאת, רצוי לזכור שלא כל שיטה של ניקוי מדפים יכולה להתאים לניקוי טוב וקבוע שלהם, משום שאם ננקה אותם בצורה לא טובה הרי שנוכל בטעות לגרום להם לנזק.

מדפים אלו הם תוספת נחמדה לכל ארון ובעזרתם אפשר להשתמש במקסימום שטח בארון הבגדים ובכל להקל על מציאת פריטים, אבל אם אתם לא מטפלים נכון במדפים, בקלות רבה יכולה להיווצר חלודה, עשויות להיות שריטות ואפילו שפשופים.

איך מתמודדים עם זה? קבלו כמה טיפים שווים –

טיפים לניקיון מדפי מתכת

מהי הדרך הטובה והיעילה ביותר לניקוי מדפי ארונות?

ישנם לא מעט טיפים לניקיון מדפי מתכת ואנחנו כאן כדי להציג לכם את הטופ של הטופ!

ראשית, מומלץ להעביר מטלית יבשה על מנת לנקות את הלכלוך הראשוני בארון.

אם אתם מקפידים לנקות בתדירות גבוהה אז זה עשוי אפילו להספיק.

אבל במידה ולא, נתקדם לשלב הבא.

חשוב שתקפידו להעביר מטלית גם בפינות המדפים, מעל ומתחת, על מנת לכסות את כל השטח ולהוציא את הלכלוך הגדול.

שימו לב, לא מומלץ להשתמש במטלית רטובה. זה בעיקר בגלל שהשימוש במים יכול לפגוע בארון, במיוחד בגלל אם הארון עשוי מעץ רגיש.

אבל, ניתן להשתמש במטלית לחה במידה והלכלוך שהצטבר מקודם לא ירד כאשר השתמשתם במטלית יבשה.

אל תשכחו לייבש את האזורים הרטובים בארון.

מספר טיפים לניקיון מדפי מתכת

שימוש במסיר שומנים

מסיר שומנים זה לא מילה גסה, במיוחד כאשר מדברים על ניקוי מדפי מתכת.

כמה פעמים כבר יצא לכם לפתוח ארונות ולראות מדפים עם כתמים שונים?

יש מגוון טיפים לניקיון מדפי מתכת, והשימוש במסיר שומנים הוא אחד מהיעילים שבהם, במיוחד כאשר מדובר בהסרת כתמים.

זה לא משנה אם הופיעו כתמים עכשיו או שמדובר בכתמים שהצטברו לאורך זמן, מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים להסרת שומנים, אבל חשוב לתת תשומת לב ולהיזהר – חשוב מאוד לבחור את מסיר השומנים בהתאם לחומר הגלם, כלומר מדפי עץ למשל או מתכת, זאת על מנת שהניקוי והשימוש במסיר יהיה יעיל עד כמה שניתן מבלי לפגוע במדפים.

עשה ואל תעשה

  • תמיד מומלץ להוריד את המדפים, לפרק אותם מהמשטח עליו הם מורכבים ולהרכיב אותם מחדש, בתדירות של פעם בכמה שנים (פעם בשנתיים או חמש לרוב). בצורה הזאת אפשר לנקות את הברגים ולחזק אותם ואת החיבורים, כך אפשר לראות אזורים במדף שאנחנו לא חשופים אליהם ביום יום ולנקות גם אותם היטב.
  • תימנעו משפשוף חזק מדי של המדפים – כמו שהוסבר קודם לכן, שריטות או מכות חזקות עשויים לפגוע במדפים ואף לחשוף אותם לקורוזיה בעקבות כך. בהתאם לכך, מומלץ שלא להשתמש בצמר פלדה לניקוי שעשוי לגרום לנזק וסיכון המדפים. במקום זה, ניתן לנקות עם מטליות פשוטות שיעשו את העבודה בצורה יעילה ונטולת נזקים וסיכונים.
  • שימוש בצבעים על בסיס מים מעולים לשמירה על המדפים הללו, תימנעו משימוש בצבעים שהם על בסיס שמן.
  • אקונומיקה? לא ולא. מדפים אלו עשויים להיהרס על ידי שימוש בחומרים מסוג אקונומיקה, חומץ ואמוניה, לכן מומלץ להתרחק מהשימוש בהם בכל הנוגע למדפים העשויים מתכת – תעשו שימוש אך ורק בחומרים המיועדים לחומרי הגלם.

טיפים לניקיון מדפי מתכת מפני קורוזיה

מחלת השיתוך (או בשמה הנפוץ יותר – קורוזיה) נובעת בעיקר בגלל חשיפה למים ו/או לאוויר, כלומר קיים תהליך כימי של חימצון חומרים.

המשמעות היא שעל המדפים תופיע חלודה, מה שעשוי לגרור להיסדקות או התפוררות של המתכת לאורך זמן.

למשל בעסקים שיש בהם מדפים למחסן העשויים ממתכת, המחסנים בעלי תנאים טובים להיווצרות של הקורוזיה, לכן מומלץ להקפיד על ניקיון ולהימנע ככל הניתן.

אפשר להילחם בקורוזיה על ידי שימוש על ידי ציפוי משטח פלדה או ברזל עם שכבה קטנה של אבץ, זה בעצם מה שיעניק את העמידות בפני קורוזיה.

טיפים לניקיון מדפי מתכת מפני קורוזיה יכולים להגיע במגוון צורות, כך למשל, דרך נוספת להילחם בקורוזיה היא שימוש בנירוסטה, שהיא בעצם מאוד עמידה בפני הקורוזיה.

שתי האפשרויות הללו הן אפשרויות שעברו תהליך גלוון ויש להימנע מפגיעה בשכבה החיצונית שלהם (האבץ), משום שפגיעה חזקה על פני השטח עשוי לפגוע בשכבה זו ולחשוף בעקבות כך את המדפים לשיתוך (קורוזיה).

יתרונות של מדפים ממתכת

אין ספק שזוהי בחירה מאוד פופולרית מבחינת פתרונות אחסון, מרבית השימושים הם בעיקר מדפים לעסק, כך שמדובר בכמויות גדולות במרבית המקרים, לכן הם מחפשים טיפים לניקיון מדפי מתכת על מנת לא לפגום במדפים ועל מנת להימנע מחלודה וכתמים קשים. אבל אין הכרח.

בין היתרונות, ניתן להציג עמידות גבוה ועמידה בעומסים גדולים, מעולים לטווח הארוך, ניתן להשתמש בהם לאחסון מגוון גדול מאוד של פריטים ובמסגרות שונות, הם מאוד קלים לתחזוקה וניקוי והם אפילו מגיעים במגוון גימורים וסגנונות.

מדפים ממתכת עם חברת מדפים למחסן

בחברת מדפים למחסן כל המוצרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומאחורי החברה עומדים אנשי צוות מקצועיים בעלי עשרות שנים של ניסיון בייעוץ, תכנון והתאמה של פתרונות מידוף.

זיהינו את הצורך העולה בעקבות ניקוי מדפים, לקוחות שאלו ואנחנו נותנים מענה – טיפים לניקיון מדפי מתכת שיוכלו לתת מענה מקיף לבעלי דירה ובעלי עסקים המחזיקים במדפים העשויים מתכת, ודרכי ההתמודדות עם קורוזיה.

יש לכם שאלות נוספות? צריכים טיפים נוספים?

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים, ואנשי הצוות המקצועיים שלנו יחזרו אליכם עם פתרונות והצעות שישאירו את המדפים שלכם מבריקים!

למה אתם מחכים?

מאמרים נוספים: